January 3, 2009

Lately...

sorry guys, I'd been busy lately. that's why tak berapa nak update blog ni. haih. letih letih. busy sangat sangat sampai diri pun tak terurus. menguruskan hal-hal orang lain je. drive sana sini, hanta tu hanta ni, buatkan tu buatkan ni. sampai nak sambut new year pun tak tersambut. berehat dekat rumah je. adakah tahun 2009 ni 'tahun busy' aku? wuuu. wait and see. ok ok, bcak to the story. why only me should do those things?? kan ramai lagi adik-beradik. semua lepas tangan je! nak bayar yuran pun susah ke? nak install program pun tak reti ke? belaja tinggi-tinggi, buat benda senang pun suruh orang. kononnya busy la? f**k up! macam la aku takde keje lain. dengan kene buat brochure pusat tusyen, brochure sekolah, member nak datang, member sakit, practical training da nak start,bla bla bla.. letih! mental dan fizikal. ada siapa kesah? none! sebab semuanya harap aku je. bullshit! nasib la aku dah belajar erti kesabaran dalam kehidupan. nasib la ada lagu Bunkface.haha. kenapa lagu Bunkface? dia kata macam ni,
"now im in a mess
such a stress
i don't wanna know
where it goes
how it flows
never mind lets go
to a better place, off this chase
i will leave it all
so i better run away
coz all i wanna be is just a..."

hahaha, haaa ni nak cita lagu-lagu macam ni la jadi inspirasi hidup aku. tak kesah la lagu jenis ape sekali pun. aku terima, samada untuk menghiburkan hati, memahami erti lirik atau ape pun lah. dengan lagu aje la aku hidup.
now lagi beberapa hari aku dah start aku punye Practical Training. routine sama je la everyday aku buat. btw, wish me luck yah ;) would you? lol.

1 comment:

  1. stressed yah?
    sabar azamm! :)
    hehehes, ada je orang kesah..
    azam je tak nampak.
    huhuhu.
    apaapa pun, be strong utk hadapi semua tu!
    skrg ni mmg musim stressed kot.
    huhu.
    take care && all the bestt.
    Good luck!~ :))

    ReplyDelete