December 25, 2008

Random Facts About Myself

No.1
Dari segi luaran, muka aku agak ketat, susah didekati (sebab aku seorang yang tak banyak cakap & banyak berfikir). But actually, aku adalah seorang pendengar yang baik & aku juga boleh memberi nasihat (but it does'nt mean am perfect sebab hidup ini perlulah nasihat-menasihati agar kita tidak alpa dengan dunia sementara)

No.2
Kadang-kadang orang akan fikir yang aku suka mengutuk atau memaki sesorang sesuka hati. Hakikatnya fikiran atau pandangan aku lebih kepada am & tak ada niat langsung nak mengutuk sesiapa sesuka hati.

No.3
Aku tak reti nak enjoy life sebab aku lebih suka sendirian sebab aku pendiam. So cara aku enjoy life aku dengan hang-out dengan kawan²(kalau diorang ajak la) atau pergi ke event² yang dianjur oleh seseorang atau sesebuah organizer.

No.4
Aku kurang spontaneous, aku realistic, am a loyal person, aku tak reti nak buat raut wajah sedih atau marah (muka aku kadang² macam tak ada perasaan je). aku percaya semua kejadian adalah ketentuanNya. Jadi, tiada perlu aku tangis tentang perkara² yang sedih dan tiada perlu aku marah tentang kesilapan diri sendiri.

No.5
Aku benci diarah (kalau ia adalah kerja atau tanggungjawab tak apa la). Tolong! selitkan perkataan "TOLONG" jika anda nak suruh aku buat sesuatu. Tolong! beradab dan berbudi bahasa. Tapi aku benci bila Syuk (bandmate) cakap "please". oh damn, aku dah muak!! hina sangat ke diri kau sampai asek mintak tolong orang je.

No.6
Aku tak takut hilang kawan. Sebab dalam dunia ni ade berbillion-billion manusia yang boleh dijadikan kawan. Jadi, kawan²ku yang sesiapa rasa tiba² nak emo or tiba² taknak tegur aku tu, go on! boleh blah! hilang seorang kawan tak bermakna diri aku tak bermakna kan?

No.7
Aku anggap kawan tu hanya insan sementara di depan mata. kadang² kawan datang dekat aku bila meraka susah. bila senang, blah macam tu je. ataupun datang dekat aku, ceritakan 'kehebatan'nya dan mencaci diriku yang lemah. seperti yang telah dinyatakan fakta ke-4, 'am a loyal person', so, walau ape yang terjadi, kawan tetap kawan. karna kita hanya insan biasa yang tercipta lemah.

No.8
Aku ada girlfriend yang bernama muzik. aku cinta muzik. muzik dapat mengekspreskan diriku. muzik dapat menambah mood dalam diri. dimana-mana & kemana-mana aku dengar muzik. aku hidup dengan muzik, muzik adalah teman sejati ku. Haha!

No.9
Aku sangat tidak suka ditipu. maksud aku macam tipu sunat or whatever. just tell me the truth. tak payah la tipu aku untuk jaga hati aku ke ape kan, tak payah. aku jenis yang senang menerima takdir, dugaan, musibah, ape² aje yang terjadi, semuanya kehendak Tuhan kan. so aku terima aje la.

No comments:

Post a Comment