October 27, 2011

sore muscle

macam lama kan tak post. lama ke? macam tak pulak. ok watever.

beria aku main bola. da la lopek je. push punye push. thigh aku macam ade problem je. lenguh-lenguh tu biasa, but back thigh kaki kiri ni sakit lain macam. selalu urut-urut, minyak, ok la. ini tidak. sekarang sudah tiga hari. adakah groin strain? tisu koyak? haa jangan la. tadi punya la sapu itu ini. macam ok sikit. so pegi la training bola. sakit balik. nice.

tak ape. bola tu aku taknak masuk pun. tau dah aku lopek. tapi macam tak cukup orang, so join je la da napi ajak. petang tadi player makin betambah. good. aku reserve pun tak kesah. tapi reserve pun, aku committed ye. ape bende aku buat, aku buat. bukan menrungut ye shuk. meluahkan je. he hee. merungut pun kalau dah tanggungjawab, kene buat jugak kerja tu.

ok bye. dah poyo dah ni.
esok tengok aku pegi fac jalan cool je. cover sakit. memang kalau aku sakit aku tak tunjuk pn. unless kalau sakit macam ankle ke, lutut ke, tu memang terhencut-hencut la.

ok bye kuasa dua.

2 comments: