August 20, 2011

hilang



beberapa hari lepas. tak tahu hari ape sebab baru perasan. Onitsuka Tiger Mexico 66 aku hilang!!! di rumah! YE! DI RUMAH!! pencuri masuk rumah malam-malam curi kasut JE!!! motif!? kasut kulit abang aku pun hilang. tinggal kasut buruk Everlast aku tu je. sumpah bengang doh kasut tu hilang. nasib baik ibu kata, "nasib baik dia amek kasut je, kalau dia amek motor, lagi susah", ok tenang. Syukur.

tapi.. haaa aku nak yang ni jugak. nak beli baru yang ni jugak! haa da la susah cari yang macam ni punya!

6 comments:

  1. tu la. tade kasut nak raya :( pakai fipper je la.

    ReplyDelete
  2. tadok pitih long. tunggu pt :(

    ReplyDelete
  3. haha same kes dgn bf aku. kasut bru beli sebulan hilang. tak gune ade rak kasut. so skang ni sume kasut simpan dlm bonet kete. lebih terjamin katenye

    ReplyDelete
  4. tu lah! kasut kakak aku pun selamat sbb dia simpan dalam kete. ciss!

    ReplyDelete