May 22, 2011

gemok emo


letih
penat
menyampah
meluat
sakit telinga
sakit hati

bila orang cakap
"kurus sangat, makan la banyak sikit"
"gemok la sikit"
"kenapa kurus sangat?"
"kene makan banyak sikit"
etc


wa dah dari azali mcm ni weh
makan 6 kali sehari pun, takdenye aku nak gemok
hormon tau hormon?
da hormon macam ni
susah/tak boleh gemok
nak buat macam mane

member aku yang blaja bio gen dekat UMK siap explain lagi kenapa aku tak gemok
tapi memang aku tak ingat la ayat bio dia

dan mungkin juga sebab keturunan
ibu kurus, ayah kurus
atok blah ibu kurus
to'ki aku tengok ok je, tapi nenek cakap kurus
jadi, aku kurus lah

kau nak aku gemok kan?
bak duit aku beli makanan
bak makanan aku makan
masak untuk aku
bagi duit beli makanan untuk aku
BOLEH?
bising sangat

3 comments:

  1. ni lirik lagu eih?..

    hahahahahaha,,,,,marah nampak..wpun ko kurus..ko tetap kacak..

    pasni ak xcakap ko kurus lg dah.

    ReplyDelete
  2. kau kene tunggu kahwin, mesti gemok giler pas kahwin.

    ReplyDelete
  3. dali: ngahahaha tensi ngn makcik2 ni. da la weekend ni family gathering. mesti kene lg -__-

    shuk: haa tp ayah aku tak gemok pn? tgk gambar lama dia pn kurus jgk mcm aku.

    ReplyDelete