April 13, 2009

Weekend

bangun lebih kurang 0930. tengok phone ada 2msg.
1st dr ibu, "tolong belikan roti canai"
2nd dr ibu, "eh tk jd la, beli nasi lemak kt 18"
so bangun, mandi, blk rumah jap, g beli breakfast tu.
nasi lemak xde, merata cari. kt 19 pn xde. beli je la roti canai.
balik rumah minum jap then klua balik.
g jusco bkt raja beli tiekt wayang. Jangan Tegur.
balik rumah, wat keje skit. da petang camtu before hujan balik partment balik.
muiz xde. text dia. as i thought, dia pegi rumah alan, aja azhar lagu dbs.
menunggu petang, menunggu syuk tiba.
rite on time la dia dtg.
as cikgu nak gerak before maghrib, dia pn tiba lbh krg 1830 cmtu.
then gerak rumah cekgu amek cekgu n palai.
anak² mustafa tu lembab. leh lak g pasar malam.
kitorg belapan tengok wayang. aku cekgu syuk muiz palai alan azha azfa.
katanya lagi takut dr Jangan Pandang Belakang.
bagi aku, Jangan Pandang Belakang lagi best.
aku seram time mayat bangun tu je.
then banyak gelak tengok orang tekejot je.
minah 4org depan aku tu, tekejot melompat serentak, laastu pelok sama sendri serentak gak. hahaa
azfa lagi xley bla, siap tutop kepala ngan sweater. lol
ending tak brape nak best time Zigler jadi hantu & time Elly Suriati tu. kurang menarik la.
habis wayang, minum kt Rafi 18. then jamming kt 19.
aku syuk muiz alan azha. practice la kunun untuk June ni.
afta jamming bawak azha balik partment coz banyak benda dia kene blaja pasal lagu DBS. syuk aja dia. hm, memang susah la kot ryhtm dia. dengar macam senang, nak main yang original memang susah. syuk, biasa la. pelik² je dia tu.
then sorang² tumbang. di mualakan dengan si paling besa, muiz.
then azha baring² tros telelap. syuk masih bermain guitar.
dalam kol4 cmtu, aku masuk busan, masuk bilik tido.
bangun 9++. lepak² ronda² minum² air kosong. then mandi.
sume dok melopong je lg tido. amek vacuum, vacuum bilik.
saje buat bising nak suh dorang bangun. hahaha
muiz bangun diri depan bilik dengan muka mamai.
azha bangun diri depan bilik dengan muka mamai.
lek² jap. hanta azha balik.
lastu aku balik rumah jap cari buku Networking, syuk nak pinjam.
balik partment, ajak durang makan dkt² dgn sek ren tu.
balik partment, ntah buat ape gila babi busan nak mati.
last² p hanta syuk kt klang. dia nk blk da.
tiba² bapak dia nk amek plak kt klang.
ok tunggu jap. p jln Centrepoint jap usha Tarega.
Syuk! Telecaster tu best syuk! bli ah! hahaha
aku xtau ape beza guna Bad Monkey duh. bunyi cm same je.
then tah da kol bp kol10 kot. baru la En Ridzuan sampai.
syuk balik, aku balik. nampak mamat wanted. tros call cekgu. x dapat.
unsuffecient airtime. babun tol. msg je la guna num maxis.
then balik, tgk tv, tdo.
now kat office, amek halfday. petang/malam ni gerak ipoh.
esok ada interview kat UiTM Seri Iskandar yaw.
cuak cuak :p

No comments:

Post a Comment