April 3, 2009

Lagu

ok firstly tajuk macam takde kene mengene je ngan ape yg aku nak tulis. haha.
yesterday, semalam, lecturer datang office. nak usha progress project kami. yang peliknya, kitorang ni relax je, lect nk dtg, ok, kitorg just tunjuk progress & ape² masalah la kan. yang si supervisor ni pulak menggelabah lebih. aduhai. siap buat presentation kt lect lg. buang masa. then time kitorang present prgress kitorg tu. supervisor byk menyampok plak. haiya, buang masa lagi. naseb la dapat lect best, baik je,cakap elok² je. xde mara². cool ;D aku cuak x cuak sangat la even lect tu baik, sebab aku present skit je, sebab part aku sikit. haha sebab aku byk buat design je. haih. so, yang cuaknya tu time presentation btol² nanti la kat uitm shah alam. haiya siap ade lagi dua orang lect tengok, nanti dia byk soal la ape la. aduss.
then, after keje tros shoot pegy SACC Mall, usha promotion handphone tu. gila babi la promotion dia! semua harga sama je! kata discount sampai 70% weh! babun tol. tros blah, beli Big Apple, beli shirt kat Giordano :D pastu telupa hanta alep, punya la jauh pusing sampai ke sek16, then salah jalan lagi, terlepas sempang, pusing kt sek9 plak. aduss.
balik rumah, rushing nak g tuisyen. tak balik partment pn, trus blk rumah. blk mandi sumbat Big Apple dua bijik, tros p tuisyen. aduss. sorry cekgu saya lambat. terpaksa cekgu jaga kaunter jap. kat tuisyen buat la keje yang sepatutnya. Gopal Gomal datang. ada teman :D then saw Mai buat bende tak sepatutnya. Haha! omg Mai! i saw la! gagagaga. lucah tol :p
habis tuisyen g rumah alan/azhar. amek lagu band cuzen dia, Juno Hana. ingatkan ada sume lagu, satu lagu je ada. hampeh tol. then dengar lagu azhar buat untuk band baru kitorang. aduhai banyak rupanya dia da buat, bukan nak bagitau weh, klu tak da boley mula awal da. lepas tu serba salah nak bagitau something kat dia pasal perform kat Sepang tu. actually my cuzen invite Dahlia By the Stairs(DBS) perform kat Sepang International Circuit(SIC) early june nanti. but Alan salah faham, dia ingat kat kami yang nak buat band baru ni yang perform, so dia bagitau azhar. aduss. aku memang fikir nak guna azhar as rythmist, but if daus tak boleh bagi commitment la. but then daus pun kata ok. aku pn ok je la. sekarang aku muiz and alan serba salah da nak bagitau azhar. yang si alan ni sure la backup adik, muiz nak azhar jugak. aku tak kesah mana², daus memang orang lama DBS, azhar, mereka kata azhar better guitarist then daus, senang nak jumpa so senang nak practice. hm azha or daus?
As azha pun da banyak buat lagu sebenarnya, so i prefer dia foucs kat band yang hendak dibuat tu dlu la. aku expect band ni maybe akan lagi cepat up kot, as senang nak jumpa as senang nak practice, maybe boleh buat demo cepat as DBS ta record demo lagi weh! aduss.
*nama band belum ada weh. Muiz bagi Chronos, Alan bagi Salah Parking, Azhar bagi Sara Sweat, Sweaty Sara, Tarakota/ Tara Kota (lbh krg la). aku dengar tarakota cam best gak. hoho

No comments:

Post a Comment