March 31, 2009

to Sepang yeah!!!

at last! akhirnya Dahlia By the Stairs or short form is DBS akan kembali bersatu berjamming tak lama lagi. coz kita orang dapat satu invitation dari aku punya cuzen punya husband untuk perform di Sepang! wehuuu!!! cuzen punya husband yang bernama Syukry keje pasal Malaysian Grand Prix punya event, yang celah mana tah dia tau aku ada band, tiba² berkata:
S : ey korang nak perform tak.
A : perform ape?
S : perform.. band korang la.
A : huh? kat mane?
S : kat Sepang la. cmni, kitorg nanti ada event kira macam konsert kecik la kot, kitorg slalu invite band² indie au, dlu Meet Uncle Hussein perform ngan kitorg, tapi masa tu diorang belum famous la, OAG pn kitorang penah invite. so, kalau korang nak perform, boley je aku arrange kan. nak tak?
A : yeke? wuuu.. boley gak. tapi kene tanye bandmate dulu la.
S : haa ok², so nanti da tanya bagi tau la, nanti aku arrangekan.


then aku pun dengan terujanya text syuk, dia mahu cubakan. muiz.. sebenarnya aku tak tau dia betul² nak ke tak. tapi dia ok je kot as aku da teruja & syuk pn mahu. daus pula orite. da fikir nak practice da sebab da lama tak jamm. and as drummer kitorang amek alan as dia tau main Hero and on practicing Shake n Stir also penah jamm dengan Syuk. then i text Syukry for comfirmation ;D

No comments:

Post a Comment