December 8, 2011

menghapus dosa kecil

dikala hujan lebat dari pagi hingga ke tengah hari. dan bersambung sekejap selepas tengah hari. dikala class 'hulk' pula tiada. aku demam. hergh! aku 'demam' bila kepala berat sampai boleh hantuk kat dinding sampai dinding pecah, bila badan tak larat lansung nak bangun. hmm. dari malam semalam hingga ke petang ini, terlantar je lah aku atas katil. entah macamane tiba-tiba ibu bbm, dengan bb curve baru (cisss). lalu disuruh abang membelikan makanan dan ubat. lalau tidur lah kembali. hampir pukul enam baru lah bangun balik. bangun-bangun risau. risau apa? academic writing, sales promo. pfft! benci betul. patut kami buat mock up je!! siapa laa cadang nak buat jugak ni. disebabkan hari ni tak larat sangat, lalu, tak buat ape lah aku. yang penting malam ni nak siapkan AW jugak (ye ayat tiap-tiap hari, tapi tak siap-siap jugak) goobai!

2 comments:

  1. aku pong demam ni. bw ubat skit ye esok. leh syer2.haha.

    ReplyDelete
  2. sehaaaattt je aku tgk ko. hehe

    ReplyDelete