August 5, 2011

sesal pun tiada guna, teruskan apa yang ada

kalau aku continue CS
mesti dah grade sama dengan member-member lain
dah keje macam member-member lain
dah boleh berangan nak beli Ninja macam Alan. Haha

namun apakan daya puaskan hati semua
dunia dinamik selera berbeza-beza


ok tiba-tiba rap lagu Formula by KRU

senanye nak cakap,
namun, tiada apa yang perlu disesalkan
keputusan telah dibuat dua tahun lepas
hoping for a better living

namun sekarang macam susah sikit
ayah menganggur
mungkin (sebab aku taktau) tahun depan dia dapat pencen

aku ni tak suka meminta
jadi taknak la macam mengharap bantuan kakak
"great power comes great responsibility"
ok takde kene-mengene
senanye aku nak cakap
umur dah 23, takkan nak mengharap orang.
cuti ni boleh la keje cari duit
naik sem nanti? hmm

itu yang tiba-tiba terfikir
kalau continue CS, dah grade, dah keje, dah ada pendapatan sendiri
tak payah menyusahkan orang
boleh bayar motor sendiri
boleh bagi makan ibu ayah

betul, hidup kadang-kadang kita diatas
kadang-kadang kita dibawah
ada orang lain yang lagi susah dari kita
aku redha dan tabah je hadapi
orang lain mungkin nampak aku senang je
sebab diorang taktau apa yang terjadi

2 comments:

  1. oh jgn sedih2 ye. setahun je lagik! harus gigih gigih gigih!

    ReplyDelete