January 28, 2011

belum puas



and the winner goes to
AzamZamri

Overall : Azam
Big Idea : Azam
Simplicity : Azam
Headline : Gie
Visual : Bai
Copy : Azam & *tak ingat*
Call to Action : Intan
Tagline : Azam

sepanjang sem empat ni. belum ada yang aku puas hati. segalanya biasa atau tak memuaskan. as my pointer drop. 2011, azam nak naikkan pointer. belajar bersungguh-sungguh la konon. but then till last tuesday takde ape yang memuaskan. sehingga la class advertising management lecture by prof rahim, dia bagi assignment dimana kami perlu buat ads tentang diri sendiri. objektif ads, 'to win friends'. so prof choose my ads to be the best ads dalam class tu. dalam class tu je pun. itu ketika itu. batak skit la. bukan nak bangga diri. bukan nak menunjuk atau berlagak. tapi ni je la yang dapat boost morale aku untuk tidak morale down sepanjang part 4 ni. assigment & assessment yang lain sume tak brape nak on form. lopek je aku ni. sedih. ok then maybe kene tukar headline tu to "i'm suit to anybody" kot. kot la.

5 comments:

  1. aku pun selalu mcm tu, x yah nk bangga sgt. bila masuk industri br ko tau mcm mana. apa yg kita belajar x sama dgn industry. seriusly!

    ReplyDelete
  2. mcm tu tu mcmane?
    alah, aku tau. aku pernah intern kot dip dulu -__-

    ReplyDelete
  3. selalu mendapat pujian dan top design. hahaha. kalau x, xde la menang cili padi. hahaha

    ReplyDelete
  4. heee iyee la dil. ko hebat. tips sikit DL part4..

    ReplyDelete
  5. congrate azam..i know u r the best..!u r my mentor, tunjuk ajar ku sifu...

    ReplyDelete