July 6, 2009

Adv

okay, hari ni first day aku kat UiTM, main campus, untuk intake degree yang baru.
agak kekok, bukan sebab tempat baru, sebab kemurtadan course. haha
ye! saya suda murtad CS!*computer science. aku masuk Advertising under mass comm. mass comm, tak jauh pun dari cs pnye fac, bertentangan je. so boleh lagi la jenguk member² lama. td pun, gerak uitm ngan alan. eh, alan gerak ngn aku. haha.
sampai² faculty, budak baru beratur panjaaaang kat depan office. aku join je la. haha. beberapa saat lepas tu, bro besa tu suh masuk bilik kuliah, ade taklimat.
quite boring jugak la. macam tak perlu je. yang aku fenin pasal calss je.
last² lepas taklimat aku terus balik je. usha jadual kat internet je.
jadual bagus sekali. tak pack macam CS.


















































0830 - 1120 1030 - 1320 1410 - 1700 1710 - 2000
MON COM462
Photo Communication
BRO432
Radio & TV Presentation
COM465
Visual Communication
TUE LIB402
Sociology
WED COM460
Introduction to
Mass Communication
LIB401
Thinking & Writing Strategies
THU COM461
Effective Speaking
0830 - 1020
FRI BMM411
Malay Language Communication

No comments:

Post a Comment