February 14, 2009

Tiring week



huaaaargh minggu ni gila babi letih. pagi pegi office, malam pegi tusyen, pagi pegi office, malam pegi tusyen. pagi perah otak siapkan project, malam mengajar budak sekolah rendah & or be a kerani for the tusyen. haiyoo. hanya tuhan je yang tau ape aku rasa. then rabu malam tu, mentor aku bagi keje pulak, suruh edit pamplet yang aku buat untuk dia dulu = buat some slide show. then kene buat logo kempen SMKSSAAS Kusayang. rabu bagi, khamis or jumaat kene hanta. gila babi ape. menggelepet la aku cari idea nak buat logo tu. malam jumaat tu sampai je kat rumah lepas balik keje tu, terus on computer, siapkan logo. memang dugaan, dah nak siap dah, tiba² computer buat hal. kene la restart pc. 30minutes later bout 930+ pm, siap. bergegas aku ke tusyen hanta benda yang dia suh aku buat tu. aaaalhamdulilah, tiba 7 dia kata logo tak payah buat, da ade. betapa kuciwanya hati, penat aku buat tiba 7 dia kata takyah buat. hadui. nasib dia terima jugak kot² buleh guna kan.

tu satu cerita, ni cerita kat office pulak. memang best ah. minggu lepas bagi project. nak tengok minggu ni. giler! pastu kata boleh guna tools ape² ikot creativity masing, jap g dia punya demand macam², kejap nak ni kejap nak tu. pastu suh guna benda lain pulak. aduhai. kami hanya trainee je weh. takada experience pun lagi keje. takat eje mcd ade la dulu. hahaha. tadi, kitorang pulun habis². meeting balik. tabs dan header tuh memang bape kali lah aku edit. belum benda lain² lagi. aduhai. dah la dengan pegi balik office kene tempuh traffic jam. sabo je ler yek. ni la dugaan hidup. bersyukur je la dengan musibah yang ada. setiap musibah tu ada kelebihannya tersendiri yang akan memberi kelebihan pad kita ;) chill!

No comments:

Post a Comment